sâmbătă, 1 septembrie 2012

Mărturii a celor care au folosit Biostem



Biostem partea a 7 a


„În urmă cu mai bine de 10 ani am fost diagnosticat cu hipertensiune arterială şi hipercolesterolemie, iar în ultimii ani m-am pricopsit şi cu steatoză hepatică. Am urmat tot felul de tratamente, ani la rând, dar n-am rezolvat prea multe. Probabil din cauza pastilelor, 5, 6, 7 zilnic, mi-am îmbolnăvit şi ficatul. Am aflat de la o rudă de-a mea de Biostem şi mi-a atras atenţia. Am început şi eu tratamentul cu Biostem şi după mai puţin de două luni şi jumătate tensiunea mea s-a stabilizat, nivelul colesterolului a revenit, în sfârşit, la normal şi toate analizele la ficat au ieşit bine. Iau în continuare acest tratament şi mă simt ca la 20 de ani. Nu ştiu ce m-aş fi făcut dacă  descopeream Biostemul!” - Vasile F., 56 de ani, Mangalia

„Am ales să dau această mărturie ca să mulţumesc celor care mi-au recomandat acest tratament şi, în primul rând, celor care l-au conceput. Aproape de când mă ştiu am avut probleme cu inima, ba tensiune, ba palpitaţii, ba dureri. Cu mulţi ani în urmă mi s-a pus diagnosticul de cardiopatie ischemică dureroasă. Şi nu degeaba îi spune dureroasă. Aveam momente când credeam că nu mai prind a doua zi, atât de tare mă durea. Am încercat tot felul de tratamente, de medicamente, şi naturiste, şi alopate. O perioadă mă simţeam bine, după care iar reveneau crizele. Nu ştiam ce să mai fac. Recunosc că la început nu am avut încredere în acest tratament, mi-am zis că este încă unul în plus pe care trebuie să dau banii. Dar l-am luat. Şi credeţi-mă, nu îmi pare deloc rău. Au trecut 3 luni de când fac acest tratament cu Biostem, şi nu mai ştiu ce înseamnă durere de inimă. Pot să dorm liniştit, mă simt excelent, nu mă mai doare nici când mă supăr. Va recomand tuturor cu căldură Biostem.” –  Petre I., 63 de ani, Bucureşti


„De când mă ştiu am fost un om sănătos, în afară de câteva dureri de măsele n-am avut niciodată probleme. Însă în ultimii 2-3 ani de zile am început să am necazuri cu prostata, să urinez frecvent, am făcut chiar şi câteva infecţii urinare. Durerile şi usturimile erau destul de mari şi aveam mai mereu o stare de jenă şi de disconfort. Când se apropia noaptea, mă gândeam cu groază că iar n-o să pot dormi. În ultimele şase luni a început să mă deranjeze şi tensiunea, creştea destul de mult mai ales atunci când mă supăram sau aveam vreo problemă. Probabil şi din cauza oboselii, din moment ce nu puteam să dorm, mă trezeam de 4-5 ori pe noapte. Am început să iau Biostem după ce am văzut emisiunile la televizor şi acum sunt în a treia lună de tratament. Rezultatele acestui tratament cu Biostem au început să apară cam după primele 2-3 săptămâni. Mă trezeam mai rar noaptea şi nu mai aveam usturimi aşa de supărătoare. Acum mă trezesc doar o dată pe noapte, dar încă n-am terminat tratamentul cu Biostem. În ultimele 2 luni mi-am măsurat tensiunea de mai multe ori şi de fiecare dată aveam valori normale. Când mă gândesc acum la ultimii 2-3 ani, am impresia că a fost un vis urât, că nu mi s-a întâmplat mie. Pentru că acum mă simt la fel de bine ca înainte, de parcă am întinerit cu câţiva ani.” - Dumitru D., 58 de ani, Slobozia


„Întotdeauna mi-a fost teamă că atunci când voi ajunge la bătrâneţe, voi avea tot felul de boli. Am încercat să mă păzesc cât am putut de mult, dar vârsta îşi spune cuvântul. Am 64 de ani şi sunt posesoarea unei liste destul de lungi de afecţiuni: noduli mamari la ambii sâni, osteoporoză, dureri de articulaţii, ficat gras, nisip la rinichi, aciditate gastrică, sinuzită, dureri de cap. Multă vreme m-am simţit mai tot timpul obosită, abia mă puteam mişca, nu puteam mânca prea multe alimente pentru că imediat începeau durerile de ficat şi de stomac. Am luat cred că kilograme de pastile până acum dar nu mi-au trecut problemele, ba chiar m-au găsit altele. Copiii mei mi-au adus într-o zi tratamentul acesta, Biostem. Îl fac de aproape 6 luni de zile. De atunci am început să iau din ce în ce mai puţine pastile pe zi, au încetat mai întâi durerile de cap şi de articulaţii, apoi de stomac, acum mă simt mult mai uşoară, mai odihnită, dorm noaptea mult mai bine, pot să mănânc fără să mai am probleme, pot să mă mişc fără să mă doară şi să-mi fac treburile prin casă. Mi-am făcut analizele acum două luni de zile şi au ieşit mult mai bine: trigliceridele, transaminazele, creatinina, tensiunea, toate au ieşit bine. Şi cel mai important, la unul din sâni mi-au dispărut nodulii, iar la celălalt au scăzut foarte mult. Sincer să vă spun, dacă am Biostem, nu mai am nevoie de altceva. Sunt foarte mulţumită!” - Ecaterina M., 64 de ani, jud. Braşov


„Vreau să vă povestesc foarte pe scurt experienţa mea cu Biostem. Am doi copii, cu vârsta de 4 şi respectiv 5 ani, care în fiecare anotimp răceau de cel puţin două-trei ori şi trebuia să le dau tot felul de medicamente, de antibiotice, plus că lipseau foarte des de la grădiniţă. În septembrie am început să le dau la amândoi Biostem, aşa cum mi-a recomandat doamna doctor, şi ce credeţi? Copiii mei au fost singurii care n-au lipsit nici măcar o zi de la grădiniţă toată toamna! Şi nici n-au mai luat vreo pastilă, doar Biostem. De o lună de zile am început să luăm şi noi Biostem, eu şi soţul meu, şi ne simţim foarte bine. Eu, cel puţin, am o stare generală excelentă, un somn mult mai liniştit, mă simt de parcă aş lua vitamine cu pumnul toată ziua. Suntem foarte încântaţi de acest tratament cu Biostem, întreaga familie.”- Victoria G., 35 de ani, Oradea


„Dureri articulare, inflamaţii, nu puteam să-mi mişc braţele, dureri de cap, nu puteam să-mi rotesc gâtul – cu asta m-am confruntat ani de zile, o dată la două-trei săptămâni. Am făcut tratamentul cu Biostem 6 luni de zile, şi nu am mai avut niciun fel de dureri din prima lună de tratament. În plus, pe călcâiul drept aveam de peste 10 ani o umflătură, o depunere de calciu bănuiesc. A dispărut şi aceea după două luni de zile de tratament cu Biostem. Pot să mă mişc, nu mă mai doare nici capul, îmi vine s-o iau la fugă prin curte. Mă simt foarte bine şi de când soţia mea a văzut la mine rezultate, a început şi ea să ia Biostem. S-a lăsat mai greu convinsă, face tratamentul cu Biostem doar de o lună şi jumătate, dar deja se simte mai bine şi ea.”  - Anton S., 46 de ani, jud. Teleorman


„Cine n-a stat ore întregi pe zi la baie sau nu s-a simţit greoi şi obosit toată ziua, nu ştie ce înseamnă să ai probleme cu constipaţia. Am luat tot felul de produse speciale pentru asta, am băut tot soiul de ceaiuri, dar cel mult reuşeam timp de câteva zile să am un scaun normal, după care iar mă constipam. După ce i-am văzut pe doamna doctor şi pe domnul doctor în emisiune prezentand Biostem, am sunat imediat şi am comandat şi eu un tratament cu Biostem. Vreau să spun că în primele trei zile după, nu puteam să ies din casă dimineaţa, decât dacă eram aproape de o toaletă. Acum fac deja tratamentul cu Biostem de mai bine de o lună, şi mă simt foarte bine. Sunt mult mai odihnit, mă simt uşor, am poftă de viaţă şi, bineînţeles, mi-am reglat tranzitul intestinal. Şi asta după doar o lună cu Biostem! Am reuşit într-o lună să rezolv probleme vechi de ani de zile. Cine ar fi crezut?” - Paraschiv B., 61 de ani, Suceava



Certificat produs Biostem




Niciun comentariu: