sâmbătă, 1 septembrie 2012

Biostem: partea intai





 Pe măsură ce înaintăm în vârstă, fără să ne dăm seama, o parte din celulele noastre se degradează. Astfel, corpul uman este supus de-a lungul vieții unor transformări care, în final, îl fac să cedeze puțin câte puțin, determinând fenomenul de îmbătrânire.
Însă trebuie ştiut faptul că organismul nostru deține capacitatea de a se regenera. Spre exemplu, orice leziune pe care o avem pe piele suferă un proces natural de vindecare, pielea se cicatrizează, revenind în timp la o stare de echilibru.
 Procesul de regenerare a corpului, în general, sau a diferitelor organe ale sale este unul natural, care se produce de la sine atunci când suntem în deplin echilibru cu tot ceea ce există. Acest proces natural de regenerare şi de reîntinerire poate fi stimulat prin administrarea anumitor remedii naturale, plante medicinale, prin tehnici de purificare, precum şi prin abordarea unui stil de viață sănătos şi a unei alimentații potrivite.

 Cercetătorii moderni au ajuns la concluzia că există remedii care au rolul de a stimula regenerarea celulară şi îndepărtarea produşilor toxici din organism. Biostem S-50 este un astfel de remediu.

Sistemul imunitar si Biostemul

 Sistemul imunitar joacă un rol foarte important în regenerarea şi protecția celulară. El este un termen folosit în biologie pentru definirea mecanismelor de apărare a organismului față de agenții patogeni şi față de structurile cu potențial distructiv care adesea se dezvoltă ȋn propriul organism. Sistemul imunitar are rolul de a îndepărta sau de a distruge microorganismele corpurilor străine pătrunse în organism, precum şi de a distruge propriul țesut bolnav.
 Sistemul imunitar este o rețea complexă compusă din organe, tipuri celulare şi molecule diferite. El este alcătuit din circa 2 kilograme de celule şi anticorpi, dintre care 250 grame trebuie reînnoite zilnic. În afara sistemului general compus din celule care circulă prin tot organismul (sânge şi limfă), mai există un sistem special, format din anumite globule albe care atacă unii agenți patogeni, neutralizându-i.
 O componentă importantă a sistemului imunitar o reprezintă macrofagele, care au o serie de funcții ȋn cadrului răspunsului imun. Celulele macrofage produc celulele T (limfocite derivate din timus). Aceste limfocite T răspund de diferite funcții ale imunității celulare, printre care şi imunitatea antitumorală, apărarea împotriva microorganismelor, a fungilor, a bacteriilor intra-celulare, a virusului de variolă etc. Scăderea numărului celulelor T limitează lupta împotriva agenților patogeni din organism. De asemenea, o alimentație necorespunzătoare, nesănătoasă, stresul sau medicamentele aduc numeroase prejudicii sistemului imunitar.
 Din fericire, există foarte multe remedii naturale, extrem de eficiente, care pot fi folosite pentru a întări sistemul natural de apărare a organismului şi, prin urmare, de protecție şi regenerare celulară. Un astfel de remediu natural este si Biostem S-50.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti daca acest medicament zeolit are reactii adverse la implanturi.
Va multumesc

Dr. Catalin Luca spunea...

Tratamentul cu zeolit nu are reactii adverse la implanturi

Anonim spunea...

Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti daca la tratamentul pe care il urmez (Activ Protect zeolit:3 capsule dimineata; 3 capsula seara si Articular Protect:2 capsule dimineata; 2 capsule seara), ma ajuta la vindecarea afectiunilor pe care le am si anume "Sciatica lombara, hernie de disc lombara, dureri in zona articulatiei de la genunchi(nerv obturat 75%)pentru care iau suplimentar (Thiogamma si Milgama cate 1 capsula dimineata; 1 capsula seara).
Va multumesc!
Mangalia


Norma spunea...

CUM MEU CANCER OVARIAN A FOST VINDECAT CU ULEI DE CANNABIS

Povestea mea începe în ianuarie 2012. Sunt o bunica creşterea 3 nepoatele, am fugit o casă de îngrijire de zi şi am ştiut că am avut 4-7 hernii in stomac. Am inceput cu o mulţime de durere. Dupa ce copiii s-au luat sotul meu mi-a luat la er. Am avut multe teste şi au ţinut-mi de miercuri-vineri. Am în cele din urmă le-a dat permisiunea de a face o intervenţie chirurgicală pentru a repara hernii, am stat în spital timp de o săptămână; deoarece am avut capse a trebuit să mă întorc în săptămâna următoare pentru a le elimina. Medicul a cerut mine dacă am vrut în primul rând vestea bună sau veşti proaste. I had nu idea ce medicul a însemnat, mi-a spus el a găsit o tumora şi şters-o şi l-a trimis pentru biopsie. Rezultatul intors etapă 4 Cancer Ovarian-peritoneală. Am avut de a merge săptămâna viitoare pentru a vedea un medic ginecolog. Ei a ordonat o scanare ct şi unele munca de sânge şi a spus am nevoie pentru a începe Chimioterapia. Am fost îngrozit, dar a fost gata de lupta. Am avut multe persoane si biserici rugaciune si am dat totul Domnului. M-am dus prin 4 cicluri de chimioterapie, a pierdut 30 kg, dar a luat prin ea şi it făcut neactiv. Am fost sfătuit că uleiul de canabis este singura opţiune de tratament trebuie să rămână în viaţă. Am cumparat cannabis ulei de la centrul de cancer London prin contactarea lor londoncancercentre@gmail.com e-mail şi am fost dat directivele pe cum să utilizaţi ulei de cannabis pentru tratament şi după folosind ulei de canabis de timp stipulate mi-a dat, am fost complet gratuit şi vindecat de ovarian cancer şi eu sunt de viaţă sănătos şi fericit.

Norma Paty
România

Anonim spunea...

Buna ziua...Tatal meu pe data de 26.11.2013 a fost operat la prostata si dupa operatie i sa constatat "adenocarcinom st.3",apoi a primit 30 de radioterapii.acum a facut examinarea prin RM a regiunii lombosacrale a col. vertebrale ia esit:La nivelul corpului vertebral un focar relativ omogen,cu contur regulat,cu d.1,4 cm cu semnal RM,caracteristic pentru MTS?Hemangion atipic? in capurile femurale la fel si in oasele iliace si pubiene bilateral mai multe focare neomogene cu contur regulat d.2,5cm caracteristice mai mult pentru MTS?Spunetimi va rog Zeolitul il poate ajuta?

Dr. Catalin Luca spunea...

Zeolitul il ajuta , dar sa faca un tratament naturist antitumoral complet. Pt reteta tratament sa imi dati datele complete